Klantenservice & FAQ

FAQ

Wat als ik een serviceaanvraag heb?

Het is natuurlijk vervelend als u een servicemelding heeft of niet tevreden bent over een product of onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u om deze servicemelding via e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Indien er sprake is van schade of serviceaanvraag verzoeken onze leveranciers om een aantal foto’s om misverstanden te voorkomen. Gaarne deze direct met uw melding mee te zenden. Onze medewerkers zullen deze bekijken en beoordelen en proberen naar ieders tevredenheid deze op te lossen. 

Na ontvangst zullen wij uw melding bevestigen en aangeven wat de status is. Binnen 14 dagen na ontvangst zullen wij uw melding beantwoorden, heeft dit meer tijd nodig dan zullen wij dit u melden. 

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Hornbad bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Indien u een serviceaanvraag of probleem heeft met een product of uw bestelling dan is de snelste en makkelijkste manier om ons dit middels mail te melden. In deze mail dient u uw ordernummer te vermelden.

Zijn de prijzen incl. BTW? 

Klopt, al onze prijzen in de webshop zijn incl. BTW. 

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Bij Hornbad worden alle bestellingen boven de 100 euro, die zijn betaald met iDEAL of vooraf zijn betaald gratis verzonden! De kosten voor bezorging bij bestellingen lager dan 150 euro zijn afhankelijk van het type van het product en de grootte van het pakket. 

Voor de verzendkosten naar een ander land dan Nederland kunt u het best contact opnemen met de klantenservice. 

Is Hornbad aangesloten bij een webwinkel keurmerk?

Ja, Hornbad heeft zich aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerkwww.keurmerk.info. Dit betekend:

  • Veilig betalen en weten bij wie u betaald
  • Uw privacy gewaarborgd is
  • Onafhankelijke geschillenbemiddeling
  • Keurmerk controle
  • Afkoelingsperiode 
To Top